Asiakaspalvelu

FI

FI

Asiakaspalvelu

Voinko palauttaa tilaamani tuotteet?

Palautuksen pyytämiseksi lue palautuskäytäntö ja lähetä palautuslomake tämän mallin mukaisesti: LINKKI, arkastettuamme pyyntösi konsulttimme antaa sinulle kaikki tarvittavat tiedot palautusprosessista.


Oliko tämä vastaus hyödyllinen? Hyödyllisyyden arviointi 25 / 87

Kas tooted on garantii all? 

Jah, meie tooted on varustatud tootja garantiiga. 


Oliko tämä vastaus hyödyllinen? Hyödyllisyyden arviointi 4 / 5

Mikä on valitsemani tuotteen hinta ja toimitusaika?

Tietoa käytettävissä olevista toimitustavoista ja toimituskuluista löytyy kunkin tuotteen vierestä. Kaikki kaupassa käytettävissä olevat toimitus- ja maksutavat löytyvät seuraavista linkeistä: Maksutavat ja Toimitustavat.


Oliko tämä vastaus hyödyllinen? Hyödyllisyyden arviointi 13 / 184

Missä vaiheessa tilaukseni on?

Voit tarkistaa tilauksesi nykyisen tilan napsauttamalla tilausvahvistusviestissä lähetettyä seurantalinkkiä. Linkki vie sinut sivustolle tracking.mexen.com, josta löydät viimeisimmät tiedot tilauksestasi ja toimitusprosessista.

Jos sinulla on kysyttävää, olemme valmiina auttamaan. Yhteystietomme löydät sivustomme Yhteystiedot-sivulta sekä sivuston alatunnisteesta ja yläreunasta.


Oliko tämä vastaus hyödyllinen? Hyödyllisyyden arviointi 2 / 5

Kategoriat

Onko sinulla kysyttävää?

Kirjoita meille

Lasku...